ego

"Next time orang janji text dulu
and balas msg takkan biar tergantung je"

"Pasal ni...xpe...mungkin rahman yang silap
No need to promise
Mungkin ada part...rahman yang tak reply"
"Lepas tu x kacau waktu tdo raman"
About this also
I suppose to appreciate what you did..
Thank you kak
I'm sorry for my 'ego'
Really do"

"I mean it
Akak tak maafkan pun ....xpelah
I bare with it"

ordinary guy. with the same ego level as others
but
he's willing to admit 
when he goes over the limits
itu je beza

bukan marah marah kau tak tentu pasal
bukan suruh kau diam
bukan.
bukan macam tu.
rahman ni lelaki baran
baran jugak
tapi dia pakai otak bukan perasaan untuk buat keputusan
dia marah; tapi bila dia sedar salah dia
dia minta maaf
jatuh ke maruah kau kalau minta maaf?
jatuh level kelakian kau?

aku selalu minta maaf
walaupun aku tahu ada perkara tu bukan salah aku
bukan sebab aku lemah
tapi aku  lebih sayang nilai persahabatan tu
lebih daripada diri sendiri
biar la hati aku yang sakit
bukan dia. 

*dah penat. perlu rehat.

Comments