bukan tak sayang

suka suka duka...
bagi aku memamg benar
dulu lain, sekarang lain
macam- macam boleh jadi
*haih*
aku takut sangat, takut jadi sesuatu
yang tak patut
pada orang yang aku sayang
kawan kawan, cousins, cikgu, famili tercinta
memang....
aku bukan jenis yang reti bab tunjuk kasih sayang ni
aku tak reti nak cakap
"aku sayang kamu"
nak "hug"? erk...no way!
sorry...
hati batu agak-nya
lagipun aku tak di-besarkan dengan cara begitu
tak pandai tunjuk-kan kasih sayang
ucap-kan?
lupakan saja....
tapi tak ber-makna aku tak sayang
hanya Tuhan yang tahu
betapa aku kasih dan sayang
semua yang terima aku
seadanya
yang sudi melayan
dan tahan dengan kerenah aku
aku dah la degil
kuat melawan cakap
hati batu konkrit!
kepada
dia yang sudi mendengar
di-kala aku dilanda masalah
terima kasih!
hmm...
bila difikirkan balik
BESAR masalah tu
tak mampu aku simpan sorg2
terima kasih
pak ciq! aku sayang kamu
sekarang aku dapat tahu
ramai orang yang aku sayang
[sakit]
best friends aku
ros .... aiza
tak sehat macam dulu
aku sedih la
ustazah aku masa sek. rendah
kena kanser payu dara
dah stage 4
Ya Allah!
aku sedih sangat....
kenapa nih?
apa aku nak buat?
keliru!


aku nak korg tahu

apa pun yang bakal terjadi
apa pun takdir Allah tetap-kan
korg sentiasa dalam hati
aku sayang sangat sangat kat korg
tak kan ada pengganti
halalkan makan minum aku
kalau ada aku sakit-kan hati korg
aku tak sengaja
maaf-kanlah


p/s: sayang, cinta dan kasih pada kalian tidak akan putus itu janji aku

Comments

  1. aku sayang sama kamu juga!!! minta2 kite sume cepat2 sembuh.. amin.....

    ReplyDelete

Post a Comment