sambung ayat berikut....

Apa perasaan anda sekarang?
gembira; sedey; takut;...mcm2 ada...pileh lah!

Saya nak makan..?
nasi kukus dining kolej pantai uitm dungun

Saya tak suka ..?
cuti sem. mmg bosan~ kn kn?

Impian saya?
nak buat yg terbaik dlm semua yg saya lakukan;
sesungguh-nya menyesal kemudian tidak berguna


Haiwan yg saya tak suka?
cicak; suka pura2 mati. tapi hidup lagi! cet~ penipu!

Saya harapkan?
saya dapat dekan lagi setiap sem; senang paksa org sponsor time degree nant; belajar FREE mmg best! haha

Jika boleh putarkan masa?
saya tak kan ubah apa2; sebab semua yg berlaku ada hikmah-nya;


Saya pada 10 tahun akan datang?
saya dah ada perniagaan keluarga sendiri;
mak = shareholder terBESAR;
andak = partner & akauntan peribadi


Handphone saya adalah sebuah?
alat yg digunakan utk menghantar pesanan ringkas dan menelefon sesiapa yg saya kehendaki...

Saya pernah bercinta sebanyak?
saya x bercadang utk bercinta;
lebih baik nikah terus
lepas tu lantak lah nak buat apa pun...sape sokong?

Saya suka pada?
kanak-kanak; sentiasa jujur dan tidak hipokrit

Kawan² saya?
dah semakin sibuk; saya pun begitu; bila lah dapat bertemu lagi? *sigh*

Pernah dikhianati?
khianat? apa definisi khianat pada kamu? saya tak kisah; ada ubi ada batas; ada hari saya balas...

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
hanya Allah yg tahu....

Senaraikan 6 orang untuk ditag.
kalau saya x nak senarai kan; awak nak buat apa?

hahahahaha

Comments