I'm Sorry



i'm sorry kalau saya kasar sangat semalam. i just want you to move on as i cant commit to any relationship anymore.
but here's a few advice to you, kalau awak tak nak accept pun tak pe lah.
learn to appreciate your family, especially Mak. Mak dah sacrifice banyak benda untuk awak but awak still banyak complain pasal mak berat sebelah la etc...i also learn this from you. the way you treat your mom is the way you gonna treat your partner right??
saya minta maaf atas semua benda yang jadi between kita. i know its wrong, saya tak nak kita buat benda salah tu lagi secara berterusan. this is the main reason i called it quit actually, maybe kita cakap we need to stop doing the wrong thing. but in the end kita still repeat the same mistakes as we are too weak untuk lawan nafsu. i'm the one responsible for this.
kalau saya ada hutang apa2 dengan awak lagi, awak bagitahu saya akan usahakan untuk langsaikan semua hutang saya dengan awak. this is another reason why i want to quit, saya keep on pinjam duit awak untuk kepuasan nafsu saya beli barang guitar while awak still student nak pakai banyak duit. saya akan minta pinjam duit awak sebab saya tahu awak tak kan cakap tak sebab awak nak saya dapat apa yang saya nak.
awak tak pernah buat apa pun salah kat saya, saya yang banyak sangat buat salah kat awak. saya bukan nak lari dari masalah, tapi saya perlukan masa untuk bersendirian.untuk repair balik diri saya.
saya harap bila kita dah sedia nanti kita boleh jadi kawan semula and lepak sama2 kat mekdi pandan indah dengan emy, nana n afi.
I'm Sorry.

Comments

  1. dari apa yg akak baca dlm blog leha ni, akak mcm boleh agak ape masalah yg leha hadapi.
    papepon sekarang ni, you have to be strong leha.
    maybe you deserved someone better than him.
    remember, family comes first.
    focus on what you are doing right now which is study and finish your degree with 1st class honour.
    i know you can do it.
    trust me!

    ReplyDelete

Post a Comment