baked with iman

nama saya iman~
umur saya 2 tahun setengah
semalam hari kedua saya di taska
saya tak nak pergi taska :D
favourite questions saya 
"ooooo....ye ke?"
"apa tu?"
"boleh makan tak?"

haha
geram betul dengan budak kecik ni,
comel gila!~
kecik lagi cakap tak pelat langsung...
cakap sopan; bila panggil nama
"iman...."
dia jawab "ye saya..."
semalam jumpa anak buah ahmed shah ni kat rumah
helped ahmed to bake dessert for today's event at menara telekom
best jugak jalan2
and jumpa iman :)

iman with baked tart shells~

these are the products; chocolate brownies and mini tarts;
ahmed; ni baru sikit okay
rasa nya nak dekat 7 kali dengar dia mengeluh :P
haha
"kalau aq layan sorang ni memang dah pengsan"
come on la med~
budak DCA takkan nak give up cepat sangat 
balik shah alam
aq nak nasi kerabu satu!
ajak azraa sekali~

chocolate brownies with butterscotch  chips

strawberry mini tarts
blueberry mini tarts

p/s: result keluar lagi 10 hari *dag dig dug betul~ all the best people

Comments